Eikanger IL G13, 9er, sin kamp mot Solnut 22.10. på Ostereidet

Postet av Eikanger G14 (2010) den 23. Okt 2023

5 kamper spilt og 5 seire solid innsats av alle sammen. 3 kamper igjen av sesongen der vi må gjøre jobben for å bli tabellvinnere.

Vi klarer heldigvis og vinne på en litt dårlig dag med mye rufsete spill. Vi er lite organiserte som et lag og svake i duellspill. Skal vi slå NBK på lørdag, må vi steppe opp spillet vårt en god del og få kvalitet på pasningsspill og være et godt organisert lag, men vi vet vi har kvalitetene inne. Vi må bare senke skuldrene, spille enkelt og ha fokus på den jobben som skal gjøres.

Vi viste også gode kvaliteter på kampen i går. Vi hadde til tider godt pasningsspill og mange skudd på mål. Så seieren var vel fortjent gutta. (Referat av Helge Rasmussen)

Takk til flinke karar i kiosken. Dugnadsånden er god i dette laget!

Laget treng gode supportarar. Her er Anja og Andrea, som er kanskje Eikanger IL sine mest trufaste supportarar. Me håpar å sjå mange gode supportarar på lørdag 28.10. under kampen mot NBK kl 13.00.