Eikanger IL G13 møtte Åsane 3 torsdag 2. mai

Postet av Eikanger G13 (2011) den 3. Mai 2024

Eikanger G-13 fikk i går besøk av Åsane 3 på en nydelig vårdag med sol og temperatur på over 20 grader. Åsane kom til oss med tap i to av de tre første kampene. Men når man møter lag som Åsane 3, så vet man aldri hvilke spillere de stiller med, vi måtte bare fokusere på oss selv og spille sånn som vi har gjort i de 3 første kampene.

Kampen startet jevnt, men Åsane kom til et par farlige sjanser da de slo noen lange pasninger over forsvaret vårt, og vi klarte ikke å falle av fort nok. Dette fikk vi justert, og vi tok mer tak i kampen. Vi kan kanskje skylde litt på varmen for at vi ikke var helt påskrudd fra start i går, men da Simen Andre satte ballen i mål etter 16 minutter, så så vi oss aldri tilbake.

Simen Andre var virkelig på hugget, så 5 minutter seinere så hadde han puttet 2 til og med det ekte hattrick. Vi fortsatte å holde trykket oppe og fikk betalt med enda et mål før pause, Åsane var uheldig og satte ballen i eget mål på en corner. 4-0 til pause og vi var godt fornøyd, så vi gjorde noen endringer på posisjoner sånn at spillerne fikk prøve seg litt andre plasser på banen, og kanskje holde litt igjen, slik at det ikke ble for mange mål.

Det er viktig å bruke slike kamper på å bli bedre i å holde på ball, bruke få touch, være tålmodige i oppspillingsfasen og vente på åpningene. Det er dessverre ikke alltid like lett å holde fokus når vi leder så mye, så det ble litt mye en og en siden guttene syntes det er viktig å komme på scoringslisten.

Alt i alt en ok kamp fra vår side, men viktig at vi klarer å holde fokus, vi kommer til å møte betydelig bedre motstand fremover.

Neste kamp er bortekamp mot Radøy FK 2, lørdag 25. mai kl. 11.00. Neste hjemmekamp er torsdag 30. mai kl. 18.30.

Referent Richard Toft

Foto: Anja A.S. Hvidsten

Braksiger til Eikanger IL G13 på heimebane!

Postet av Eikanger G13 (2011) den 27. Apr 2024

Laurdag 27. april kl 13.00 møtte Eikanger IL, G13, Bergen Nord 2 på Ostereidet Idrettspark. Laget spelte 9`er kamp og stilte med spelarar frå G11, G12, G13 og G14. Den samansetninga fungert fantastisk. Det var også tre brødre som spelte på same laget idag.

I dag vart det ein bunnsolid seier for gjengen. Det var god innsats på alle og dei hadde full fokus til siste sekund. Trenarane er spesielt imponert over dei fem yngste spelarane, som gjorde ein kjempeinnsats i dag, og gav jernet. Knallgøy å sjå. Eikanger-laget vann til slutt 12-0 over Bergen Nord 2. Laget vårt toppar no tabellen med sine tre strake sigrar. Gratulerer!

Neste kamp er torsdag 2. mai kl 18.30, då møter Eikanger IL, G13, Åsane 3 på heimebane.

G13 vann over Kvernbit på bortebane

Postet av Eikanger G13 (2011) den 19. Apr 2024

G-13 Eikanger reiste til Fossemyra kunstgras torsdag 18. april i 2. seriekampen sin, for å jakte ein ny 3-poengar.

På andre sida stod eit Kvernbit-lag, som tapte første kamp og gjerne ville ha alle tre poenga i første heimekampen sin.

Eikanger G13 fekk dessverre fråfall på tre spelarar grunna sjukdom og skader, berre nokre timar før kamp. Heldigvis hadde G12-laget tre spelarar som kunne, og ville, stille på kort varsel. Det var ikkje vanskeleg å sjå at dei ville vise seg fram frå si beste side, for dei leverte ein veldig god kamp, alle saman. Dei gjekk til i duellane og spelte som ein skulle tru dei høyrde til laget. (Takk for at de stilte opp!) Eikanger gjekk hardt ut frå start og allereie før første minutt var gått, skåra Brian på eit flott langskot frå venstrekanten. Ein merka at den gode starten gav laget energi og sjølvtillit, så sjølv om gutta møtte eit Kvernbit-lag som spelte seg ut bakfrå, og var gode med ball, så var Eikanger heile tida tett i mann og forstyrra dei, så dei ikkje fekk til spelet sitt. Kampen var ganske jamn og det vart ein del sjansar begge vegar, men Eikanger ville mest, så etter 15 minutt skåra spissen, Syvert, og laget dobla leiinga. Eikanger fortsette å jobbe knallhardt over heile bana, dei ville verkeleg vinne denne kampen og det viste dei med å skåre to mål til før pause.

4-0 til pause og gjengen var veldig engasjert i pausepraten, det er noko som trenarane set veldig pris på. Vi var einige om å fortsette på same måte i 2. omgang, vere aggressiv og ta vare på sjansane som ein fekk. Starten på 2. omgang var jamn og det var mykje fint spel frå begge lag. Kvernbit hadde sine sjansar, men ein god keeper og eit bunnsolid forsvar, stoppa forsøka frå Kvernbit.

På andre sida ville Eikanger ha fleire mål, og laget vann til slutt solide 8-0. Ein veldig godt gjennomført kamp av Eikanger, sjølv om resultatet lyg litt. Men kampen viser kor mykje innsats og vilje betyr i fotball. Dette er den beste kampen laget har spelt og fortset laget slik som dette, så kan dei slå kven som helst.

Neste kamp er mot serie-leiarane, vi ønsker Bergen Nord 2 velkommen til Ostereidet lørdag 27. april.

Referat Richard Toft

og Ann Kathrin Espevoll

Seier i sesongstarten på heimebane mot Arna-Bjørnar 2

Postet av Eikanger G13 (2011) den 11. Apr 2024

Knallstart på sesongen for gutta! I dag gjekk G13-gutta ut med ein knallgod innstilling og tok tak i kampen frå starten av. Gutta vann det meste av duellar og dei pressa høgt heile kampen.

Det var kjekt å sjå at mange fekk vist sitt beste i dag, -og me fekk mange forskjellige navn på scoringslista. Det vart 9 skoringar totalt. Seier 9-1 til Eikanger IL G13!

Spelarane var gode på å holda posisjonane sine og spelte veldig godt saman som lag!

Med open kiosk, godt publikum, fin temperatur og opphaldsvèr, var det fine rammer rundt kampen for G13-gjengen idag. Vi gler oss til neste kamp mot Kvernbit på bortebane torsdag 18.april.

Neste heimekamp vert mot Bergen Nord 2, laurdag 27.april kl13.00. Vel møtt!

Desse spelte:

Benjamin P. Eidsheim, Andreas M. Haugland og Aksel Dayi Nepstad frå G12.

Skrive av Stian Stall

& Ann Kathrin Espevoll