Eikanger G14 v Arna-Bjørnar

Postet av Eikanger G14 (2010) den 29. Sep 2024

Søndag 29. september kl.13.00 var det tid for fotballkamp på heimebane mot Arna-Bjørnar. Bortelaget ligg på botn av tabellen og Eikanger-gutane var håpefulle for ein seier idag. På Ostereidet Kunstgras var det kaldt, men sola skein store deler av kampen og det var gode baneforhold.

1.omgang starta med Eikanger i føringa. Etter 11 minutt kom det første målet av Preben Eide, og berre fire minutt etterpå skåra han igjen. Som på tidlegare kampar, viste G14 gode takter og flott spel på bana, noko som gav fleire målsjansar. Før laga gjekk til pause, skåra både Arna-Bjørnar og Eikanger, dermed var pauseresultatet 3-1 til Eikanger.

Det var optimistiske gutar på benken i pausen og dei var klare for å vise meir av det gode spelet sitt i 2.omgang. Preben Eide vart den ultimate målkongen, for både i det 62. og 66. minutt putta han ballen i nettet og laget gjekk av bana med 5-1 seier!

Sjølv om det var èin spelar som skåra alle måla i dag, var dette ein skikkeleg flott lagseier. Gutane følgde planen til punkt og prikke og dei kjempa godt. Under kampen viste gutane at dei har utvikla seg som lag og dei kunne endeleg cashe inn den første tre-poengaren for sesongen. Laget har vore nærme lenge, men som regel har det enda med stang ut. Men i dag satt den!!

Neste kamp er på heimebane tysdag 22. oktober mot Lyngbø/Frøya kl.18.30.

Preben skåra 5 mål og vart målkongen under denne kampen!